بی فایده است دل بستن ؟!؟!؟!
بی فایده است
نشستن بر الاکلنگی مرده
و دل بستن به ترازوهایی
که دیگر هیچ کس وزن خود را به آن ها نمی سپارد
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۸۷/۱۲/۲۵ ساعت 14:7 توسط الی
|
بی فایده است
نشستن بر الاکلنگی مرده
و دل بستن به ترازوهایی
که دیگر هیچ کس وزن خود را به آن ها نمی سپارد
به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد