دوباره بیا کمکم کن خواهش می کنم
نمی شه
هر کار می کنم نمیشه .
هیچ راهی پیدا نکردم بن بست بود دوباره
خسته شدم تا راهی پیدا می کنم برای فراموش کردن
دوباره یادم می ندازن تقصیر همه ی تقصیر همه
چرا پیش من اسمشو میارن
من چه کنم خدا
من الان بیادت هستم خدا تو چی ؟
الان که میگم خدا
جوابی هست ؟ ..............
تو هستی اگه هستی کجایی
اگه هستی الان که من می گم خدا چرا نیستی ....
چرا پیدات نمی کنم ؟..........
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ساعت 19:49 توسط الی
|
به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد