نمی شه

 

هر کار می کنم نمیشه .

هیچ راهی پیدا نکردم بن بست بود دوباره

خسته شدم تا راهی پیدا می کنم برای فراموش کردن

دوباره یادم می ندازن تقصیر همه ی تقصیر همه

چرا پیش من اسمشو میارن

من چه کنم خدا

من الان بیادت هستم خدا تو چی ؟

الان که میگم خدا

جوابی هست ؟ ..............

تو هستی اگه هستی کجایی

اگه هستی الان که من می گم خدا چرا نیستی ....

چرا پیدات نمی کنم ؟..........