صبح احمقانه
به من میگن صبح باید خدا رو شکر کنی که زنده ای که بهترین زندگی رو خدا بهت داده..............
پس چرا من اینطوری ام ؟
چرا صبح که از خواب بیدار می شم با خودم میگم باز صبح شد .....
خدایا از این زندگی که به من دادی متنفرم
واضح بگم اگه واقعاً نمیخوای جونمو بگیری
خودمو می کشم
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۲/۰۶/۰۸ ساعت 9:58 توسط الی
|
به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد