یا می خوای یا نمی خوای

 

اگه می خوای کاری کنی الان انجام بده

اگه نمی خوای بگو نمی خوام کاری که نداره 

بهتره اینجوری بگم یه کلمه بگو می تونم ولی نمی خوام 

اینجوری تکلیف من هم روشن می شه دیگه سر نماز یه ساعت باهات حرف نمی زنم

فکم درد نمی گیره حالا که فکرم از بین رفته 

نمی خوای کمک کنی بگو نمی خوام 

ولی الان بگو 

الان که دارم بهت نگاه می کنم 

الان که دستام به طرف تو درازه 

چشمام به تو نگاه می کنه 

قلبم فقط تو رو صدا می کنه 

کجائی ؟؟؟